Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Odpowiedzi na popularne pytania dotyczące zamówień, sklepu internetowego, oprogramowania Promark Creator czy oznaczeń produkowanych pod zamówienie klienta

Produkty, które nie są dostępne na stanach magazynowych wyświetlane są na czerwono. W celu sprawdzenia dostępności bądź terminu oczekiwania na dostawę skontaktuj się z naszym konsultantem na czacie lub napisz maila na zamowienia@partex.pl / office@partex.pl

Proszę o kontakt na czacie z naszym konsultantem, sprawdzimy status zamówienia.

W programie Promark Creator należy wejść w menu programu i wybrać dialog „Otwórz” -> „Partex Cloud”, gdzie na szarym pasku wyświetla się poziom zajętej przestrzeni.

Partex Cloud.png

Aktualnie każda aktywna licencja zarejestrowana do konta Partex firmy daje 100MB do wykorzystania na przechowywanie projektów Promark Creator.

W programie Promark Creator należy wejść w menu programu i wybrać dialog „Otwórz” -> „Partex Cloud”, a następnie najechać kursorem myszy na plik do współdzielenia. Pojawi się ikona trzech połączonych punktów, po jej wybraniu można ustawić opcje współdzielenia pliku.

Partex Cloud


W dialogu jaki pojawi się na ekranie należy wskazać istniejącego użytkownika firmy, wybrać przywileje współdzielenia: „Tylko do odczytu” lub „Do odczytu i zapisu” i potwierdzić dodanie osoby przyciskiem z ikoną plus.



Użytkownik, któremu współdzielimy plik dostanie email z informacją o nowym współdzielonym pliku.

W programie Promark Creator należy wejść w menu programu i wybrać dialog „Otwórz” -> „Partex Cloud”, a następnie najechać kursorem myszy na plik do usunięcia. Pojawi się ikona z X, która pozwala usunąć plik. Jednocześnie zostaną usunięte wszystkie ustawienia udostępnienia pliku.


W programie Promark Creator należy wejść w menu programu i wybrać dialog „Otwórz” -> „Shared files”. Zostanie wyświetlona lista plików jakie są nam aktualnie współdzielone przez innych użytkowników firmy, wraz z odpowiednimi symbolami ilustrującymi poziom dostępu do pliku.Projekt Partex Cloud

Proszę o kontakt na czacie bądź zadzwonić pod numer telefonu: +48 56 619 44 16. Można także wysłać zgłoszenie na adres: zamowienia@partex.pl

W sekcji Wsparcie ⭢ Zgłoszenie serwisowe

Znajdą tam Państwo formularz do wypełnienia online bądź do wydrukowania i przesłania razem z drukarką. Wystarczy wypełnić jeden formularz. Jeśli formularz został wypełniony online i odesłany, mogą Państwo od razu wysłać drukarkę do naszej siedziby. Serwisant otrzyma automatycznie powiadomienie na maila.

Adres do wysyłki to: PARTEX MARKING SYSTEMS Sp. z o.o.

ul. Małgorzatowo 1c, 87-162 Lubicz

Chcąc składać zamówienia online należy zarejestrować się jako klient detaliczny bądź firma.

Dla nowego klienta: Po rejestracji konta i potwierdzeniu adresu email dodatkowa weryfikacja nie jest wymagana.

Dla klienta, który posiada indywidualne warunki handlowe: Po rejestracji konta w sklepie Partex, proszę o podanie kwoty netto faktury oraz numeru faktury celem weryfikacji, lub zaznaczenie braku poprzednich transakcji. Ważne: proszę podać dokładną kwotę (do 2 miejsc po przecinku) oraz dokładnie taki numer, jaki widnieje na fakturze.

Proszę o kontakt na czacie z naszym konsultantem bądź przy składaniu zamówienia w uwagach dodać adnotację na ten temat i podać prawidłowe dane. Zostanie to poprawione na aktualnej fakturze oraz uwzględnione przy kolejnych zamówieniach.

Proszę odinstalować oprogramowanie na pierwszym komputerze i potem zainstalować na drugim. Podczas instalacji należy podać ten sam klucz licencyjny.

Podczas trwania okresu licencyjnego jest możliwość tylko 2-krotnego przenoszenia licencji pomiędzy stanowiskami.

Sprawą licencji zajmują się handlowcy z danego regionu. Posiada Pan/i kontakt do opiekuna handlowego Państwa firmy? Jeśli nie proszę o kontakt na czacie bądź pod numerem telefonu +48 56 619 44 16.

Proszę otworzyć oprogramowanie Promark-Creator, w lewym górnym rogu wybrać 3 - XXX, (logo Partex)

⭢ zakładka: licencja,

⭢ następnie przycisk: przedłuż licencje,

⭢ dalej: licencja pełna,

⭢ aktywacja offline,

w 3 zakładce (aktywacja offline) będzie znajdować się Promark ID

Licencja jest jednostanowiskowa, może działać w tym samym czasie na jednym komputerze. Aby uzyskać dodatkowy kod licencyjny proszę o kontakt z naszym przedstawicielem z danego regionu bądź napisać zapytanie na czacie.

Proszę zalogować się na swoje konto na stronie partex.pl, wybrać ikonę użytkownika: „Licencje” . Jeżeli licencja nie widnieje w wykazie oznacza to, że nie została aktywowana poprzez użycie konta Partex. W tej sytuacji skojarzenie licencji z kontem użytkownika jest możliwe na 2 sposoby:

a. zalogowanie się z użyciem swojego konta Partex w programie Promark Creator z aktywną licencją,

b. ręczne wprowadzenie numeru licencji na stronie „Licencje”⭢ promark.partex.pl poprzez wybór „Zarejestruj numer seryjny”.

W przypadku komputerów podłączonych do Internetu program informuje o dostępności nowych aktualizacji i proponuje ich aktualizację.

W przypadku komputerów będących offline lub problemów z aktualizacją automatyczną proszę zainstalować najnowszą wersję programu ze strony internetowej promark.partex.pl ⭢ Sekcja: Pobieranie

Przycisk Drukuj nie będzie aktywny w dwóch przypadkach.

Jeżeli projekt oznaczeń do wydrukowania posiada błędy, które uniemożliwiają poprawny wydruk oznaczeń. Należy wówczas odnaleźć problematyczne oznaczenia na liście i poprawić błędy.

Przycisk drukuj nie będzie również aktywny jeżeli program nie posiada ważnej licencji. W tej sytuacji możliwe jest zaprojektowanie oznaczeń, ale nie ich wydrukowanie.

Na początku należy podłączyć drukarkę do sieci Ethernet i skonfigurować jej odpowiedni adres IP tak, żeby była dostępna dla klientów używających programu. Drukarka może otrzymać automatyczny adres IP z serwera DHCP w sieci klienta, lub administrator sieci może przydzielić wolny adres IP dla potrzeb drukarki (patrz instrukcja obsługi drukarki). Zalecamy użycie stałego adresu IP, ze względu na problemy z komunikacją po zmianie automatycznie przydzielonego adresu IP. W przypadku wykorzystania DHCP, aktualnie przydzielony adres IP może zostać odczytany z panelu drukarki (patrz instrukcja obsługi drukarki).


Na komputerze, na którym będzie używany program Promark Creator należy pobrać i zainstalować odpowiednie sterowniki do drukarki (ze strony producenta, w przypadku drukarek CAB: www.cab.de/en/support . )


Następnie systemie Windows należy wejść w panel „Drukarki i skanery” i wybrać opcję „Dodaj urządzenie”. Drukarki i skanery


Kolejno należy wybrać ręczne dodanie drukarki.

Ręczne dodanie drukarki


Na dialogu dodawania drukarki należy wybrać „Dodaj drukarkę lokalną lub sieciową z ustawieniami ręcznymi”.

Dodawanie drukarki


Na kolejnej planszy należy wybrać „Utwórz nowy port” i „Typ portu” jako „Standard TCP/IP Port”.

Port


Na następnym ekranie, w polu „Nazwa hosta drukarki lub adres IP” należy wpisać adres IP drukarki przydzielony przez Administratora sieci lub przez serwer DHCP.

Nazwa hosta


Na kolejnej planszy należy pozostawić "Typ urządzenia” jako "Standardowy” i „Generic Network Card”.

Port drukarki


Na następnym ekranie trzeba wskazać sterownik urządzenia zainstalowany na początku.

Instalowanie sterowników drukarki


Po potwierdzeniu, można wybrać opcję „wydrukuj stronę testową” aby potwierdzić, że drukarka odebrała polecenie. Po zamknięciu dialogu drukarka powinna być natychmiast widoczna w programie Promark Creator.